Firma ABRIGA Polska Sp. z o.o. została laureatem ogólnopolskiego Plebiscytu FRIENDLY WORKPLACE.

– Friendly Workplace to wyróżnienie dla firm, które mogą pochwalić się innowacyjnym podejściem do działań skierowanych do i dla pracowników. Najważniejsze jest to, żeby zmieniać polski rynek. Nagadzamy elitarne firmy, dla których działania propracownicze nie są obce. Ciesze się, że w Radomiu jest firma, która robi tyle dla swoich pracowników i serdecznie gratuluję – mówi Michał Biały, dyrektor portalu MarkaPracodawcy.pl – Abriga jest zdecydowanie kobietą – rozpoczęła Katarzyna Kalinowska, zastępca prezydenta miasta Radomia – Wchodząd co Abrigi czuć friendly atmosphere. Cieszę się, że trzon rozwijającej się międzynarodowo firmy znajduje się tu, w Radomiu. Serdeczine gratuluję i życzę samych sukcesów i rozwoju – dodała. Firma Abriga uzyskując to wyróżnienie w tegorocznej edycji plebiscytu dołączyła do firm takich, jak Enel-Med., Pfizer, CocaCola czy Atena. Docenione zostały świetny klimat w firmie i zwrócenie się ku potrzebom pracowników, bez których zaangażowania Abriga nie działałaby tak skutecznie. Abriga budowana jest w oparciu o cztery wartości, które są nie tylko częścią kultury organizacyjnej, ale gwarantem postawy w biznesie oraz wizytówką firmy. Kodeks etyczny nazwano Abriga CODE i składa się na niego: C – jak Constant Learning – ciągłe doskonalenie, uczenie się, od siebie, od ekspertów, od klientów, pomagając sobie nawzajem, inspirując się i doświadczając. O – Open Communication – bez szczerej rozmowy, wyrażania własnego zdania, racjonalnych argumentów i szacunku, nie można przecież mówić o dobrych relacjach. W Abriga doceniane są szczere rozmowy, solidny feedback i podejmowanie rozmowy o sukcesach i porażkach. D – Desing & Details – firma tworzy piękne marki, których wygląd jest wyjątkowy, dba o to, aby wyróżniał się na rynku. Abriga pracuje z najlepszymi projektantami, a w codziennej pracy zwraca uwagę na szczegóły. E – Effect Wow – firma działa tak, aby wprawiać w zachwyt nie tylko klientów, ale i pracowników. – Wartość Constant Learning jest motorem naszego działania. Już na etapie rekrutacji weryfikujemy dopasowanie do tej zasady. Cenimy poszukiwaczy wiedzy, ciekawskich i dociekliwych, dążących do rozwoju ludzi. Już pierwszy dzień pracy podkreśla jak bardzo zależy nam na możliwie najlepszym wdrożeniu i przygotowaniu pracownika do jego obowiązków. Trzymiesięczny proces onboardingu wprowadza nową osobę krok po kroku w zasady funkcjonowania i zwyczajów firmy. W ramach procesu odbywają się szkolenia i warsztaty, a wszystko przenikane jest mikro zadaniami weryfikującymi zdobytą wiedzę. Po zakończeniu procesu onboardingu możemy mieć pewność, że nowy pracownik świetnie zna i rozumie Abrigę – mówi Anita Dobrzycka, Business Development Manager w firmie Abriga Polska Sp. z o.o. Żeby doskonalić wiedzę o kosmetykach i sprzedaży firma zbudowała własną Akademię Edukacyjną. wiedza z zakresu marek i produktów firmy jest dostępna dla każdego z pracowników. Bogate materiały w formie wideo, quizów i testów ułatwiają przyswojenie wiedzy. Pozytywnie ukończone programy wiążą się z miłymi upominkami, a dodatkowo pojawia się pierwiastek rywalizacji, który motywuje do wnikliwej nauki. Liderzy biorą udział w cyklicznych warsztatach wspierających pełnione przez nich funkcje. Doskonalą na nich umiejętności zarządzania i zrozumienia zespołów. Standardem jest, że każdy pracownik może skorzystać z pełnego finansowania lub dofinansowania kursów, szkoleń, czy studiów, które z jego perspektywy są ważne w rozwoju umiejętności i kompetencji i które pokrywają się z wykonywanymi przez niego zadaniami. Co kwartał wyznaczane są specjalne cele sprzyjające rozwojowi więzi pracowniczych i budujące zespoły – Quarterly Themes. Niekiedy jest to obiegnięcie ziemi, innym razem testowanie kosmetyków i wzajemne ich opiniowanie, a jeszcze innym, wspólne rekrutowanie nowych pracowników. Każdy osiągnięty cel pracownicy wspólnie świętują organizując grille, zabawy i akcje charytatywne – zawsze biorąc w nich osobisty udział. Efektywność w pracy zależy od zachowania równowagi między obowiązkami a relaksem i czasem dla rodziny. Biorąc odpowiedzialność za to co w pracy, firma dokłada wszelkich starań, aby było to miejsce przyjazne i komfortowe. W Abridze powstały dwie zielone strefy relaksu, w których można się odprężyć, porozmawiać, albo zjeść lunch. Istotną kwestią jest także elastyczny czas pracy, by pracownicy mogli dostosować godziny swojej pracy do innych obowiązków. W Abridze pracownicy mogą liczyć na wsparcie swoich pasji. Dla rowerzystów montowane są kolejne stojaki rowerowe, firma stawia również na wspólne aktywności z nutą rywalizacji. Wyjścia na kręgle czy bieg charytatywny to tylko niektóre z nich. Promując zdrowy styl życia, firma oferuje pracownikom zarówno pakiety sportowe, medyczne, ale też świeże owoce każdego dnia. A specjalnie dla fanów kawy w kuchni każdego dnia pracuje profesjonalny ekspres do zadań specjalnych. – Cieszymy się, że MarkaPracodwcy.pl doceniła nasze działania i przyznała nam to szczególne wyróżnienie. Znalezienie się w gronie takich firm jak Atena czy Henkel ma dla nas szczególne znaczenie. Docenianie pracowników, ich wysiłku i serca, które każdego dnia wkładają w pracę to podstawa. Bo bez ludzi nie byłoby Abrigi – podsumowała Anita Dobrzycka. Przypomnijmy, że Abriga Polska Sp z o. o., to radomska firma, która powstała w 2017 roku, rozwijając swoją działalność w branży beauty – tworząc kosmetyki i marki kosmetyczne znane i dostępne na całym świecie. Aktualnie Abrigę tworzy 95 pracowników w Radomiu.