Projekt, którego celem jest promocja kształcenia zawodowego wynika z zapotrzebowania radomskich firm. Obecnie praktycznie w każdej branży zatrudnienie pracownika o odpowiednich kwalifikacjach stanowi wyzwanie. W odpowiedzi na oczekiwania przedsiębiorców od początku roku szklonego 2019/2020 realizowana jest strategia, która zakłada wiele działań mających na celu promocję kształcenia zawodowego. Jednym z nich są spotkania przedstawicieli firm z uczniami szkół ponadpodstawowych. Odwiedziliśmy 9 szkół zawodowych i 7 liceów ogólnokształcących. W 21 spotkaniach wzięło udział przeszło 1000 uczniów. Przedstawiliśmy młodym ludziom Radom jako znakomite miasto do rozwoju osobistego i budowy kariery zawodowej. Podobne spotkania obecnie odbywają się z uczniami szkół zawodowych z terenu byłego województwa radomskiego. Firmy, które wzięły udział w spotkaniach z uczniami: Durr Poland, Easy Robots, Fogiel&Fogiel, GGG, KPS Food, Mlekpol, PMP Poland, Pronar, QFG, REDAR, Roboplast, Przedsiębiorstwo Transportowe STĘPIEŃ, Zakłady Automatyki KOMBUD. Strategia promocji kształcenia zawodowego na rok szkolny 2019/2020 oprócz spotkań z uczniami szkół ponadpodstawowych zawiera również między innymi: spotkania z rodzicami uczniów szkół podstawowych, kampanię w mediach społecznościowych, wizyty doradców zawodowych i uczniów w firmach. Wydarzeniem, które rozpoczęło realizację projektu „Mój Zawód – Moja przyszłość” w bieżącym roku szklonym był I Radomski Festiwal Kariery.