- MK
- 5 lutego, 2020
- 12:46
Od grudnia 2019 do lutego 2020 w ramach projektu „Mój zawód – moja przyszłość” Biuro Obsługi Radomskiej Strefy Gospodarczej, przedstawiciele radomskich firm i wydziałów technicznych UTH Radom prowadzili szeroką kampanię promującą kształcenie zawodowe w 14 zespołach szkół ponadpodstawowych w 12 miastach na terenie byłego województwa radomskiego:
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Białobrzegach;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Armii Krajowej Obwodu Głuszec -Grójec w Grójcu;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Iłży;
- Zespół Szkół nr. 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach;
- Zespół Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach;
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pionkach;
- Zespół Szkół nr. 1 im Jana Pawła II w Przysusze;
- Zespół Szkół nr 2 im. L. Skowyry w Przysusze;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Ks. Domańskiego w Siennie;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Lipsku;
- Zespół Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu;
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. T. Nocznickiego w Nowej Wsi;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wincentego Witosa w Jasieńcu;
- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Mistrzostwa Sportowego w Lipinach.
W 25 spotkaniach wzięło udział ponad 1100 uczniów przedostatnich klas technikum i branżowych I stopnia.
Firmy, które zaangażowały się w projekt:
- Zakłady Automatyki KOMBUD S.A.
- RADWAG Wagi Elektroniczne
- KPS FOOD
- QFG
- DÜRR Poland
- PRONAR Sp. z o.o.
- PMP Poland
Zaangażowane w projekt wydziały Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego i. K. Pułaskiego w Radomiu:
- Wydział Mechaniczny
- Wydział Transportu, Elektroniki i Informatyki
- Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa
Dzięki wiedzy i doświadczeniu prelegentów oraz przedstawieniu przez nich w ciekawy, merytoryczny i pozytywny sposób obrazu Radomia w świetle jego rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i kulturalnego uczniowie poznali pozytywną stronę życia i możliwości rozwoju osobistego i zawodowego w naszym mieście.